loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 10 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
به نام خدا

افلاطون در مورد پارسیان گفته است:
پارسیان در زمان شاهنشاهی كورش اندازه میان بردگی و آزادگی را نگاه می داشتند . از اینرو نخست

خود آزاد شدند و سپس سرور بسیاری از ملت های جهان شدند . در زمان او ( كورش بزرگ ) فرمانروایان

 به زیر دستان خود آزادی می دادند وآنان را به رعایت قوانین انسان دوستانه و برابری ها راهنمایی می

كردند .مردمان رابطه خوبی با پادشاهان خود داشتند ازاین رو در موقع خطر به یاری آنان می شتافتند و

در جنگ ها شركت می كردند . از این رو شاهنشاه در راس سپاه آنان راهمراهی می كرد و به آنان

 اندرز می داد . آزادی و مهر ورزی و رعایت حقوق مختلف اجتماعی به زیبایی انجام می گرفت.دنیای عکس و مطالب خواندنی


زهرا احمدی بازدید : 18 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

* درخواستی کاربران سایت *

 

.....................................................................................................

.....................................................................................................
...........................................................................................................................


 


زهرا احمدی بازدید : 28 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

"اشتون در ایران" در رسانه‌های غربی

» سرویس: سياسي - سياست خارجي

هم‌زمان با سفر کاترین اشتون به ایران رسانه‌های غربی ضمن پوشش گسترده این خبر سفر وی را نشان‌دهنده بهبود روابط ایران و غرب دانستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه خبری دویچه وله آلمان، با اعلام خبر ورود کاترین اشتون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران گزارش داد: کاترین اشتون برای اولین بار به ایران سفر کرده است تا در طول دو روز با مقامات ایرانی دیدار کند.

این سفر به منظور گفت‌وگو در مورد روابط ایران و اتحادیه اروپا انجام می‌شود همچنین صحبت در مورد برنامه هسته‌ای ایران نیز در دستور کار وی قرار دارد.

این شبکه در ادامه گزارش داد: کاترین اشتون در حالی به ایران سفر کرده است که روابط این کشور و غرب از زمان انتخاب حسن روحانی رییس جمهور این کشور رو به بهبود رفته است.

همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر ورود خانم اشتون را به تهران اعلام کرد و گزارش داد: خانم اشتون که مذاکرات ایران و گروه 1+5 شامل آمریکا، انگلیس،‌ فرانسه، روسیه، چین و آلمان را سرپرستی می‌کند به تهران سفر کرده است تا در خصوص روابط ایران و غرب گفت‌وگو کند.

این خبرگزاری سفر خانم اشتون را نشان‌دهنده بهبود روابط ایران و کشورهای غربی دانست.

شبکه خبری بی‌بی سی ضمن اعلام خبر ورود کاترین اشتون اعلام کرد: رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اثنای گرم شدن روابط ایران و کشورهای غربی پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور به این کشور سفر کرده است تا با مقامات کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

این شبکه همچنین گزارش داد: تحلیل‌گران می‌گویند از آنجایی که ایران یکی از حامیان اصلی بشاراسد رییس جمهور سوریه است جنگ داخلی این کشور ممکن است یکی از موضوعات گفت‌وگو میان اشتون و مقامات ایرانی باشد.

علاوه بر این خبرگزاری فرانسه در این باره گزارش داد: کاترین اشتون که وظیفه سرپرستی مذاکرات ایران و گروه 1+5 را دارد عصر روز شنبه به تهران وارد شد.

وی در حالی به ایران سفر کرده است که روابط ایران و غرب در ماه‌های اخیر پس از انتخابات ریاست جمهور سال گذشته میلادی در این کشور گرم‌تر شده است.

این خبرگزاری در ادامه آورده است: حسن روحانی رییس جمهور ایران وعده داده بود که روابط کشورش با غرب را بهبود خواهد داد.این تغییر رویکرد در نهایت منجر به توافق تاریخی ایران و گروه 1+5 شد که از 20 ژانویه تاکنون به مرحله اجرا در آمده است.

این خبرگزاری به نقل از منابع نزدیک به خانم اشتون اعلام کرد که وی در سفرش به ایران علاوه بر دیدار با مقامات ایرانی قرار است با نمایندگانی از جامعه مدنی ایران دیدار کند.

همچنین گفت‌وگو در مورد مسائل حقوق بشر نیز در برنامه کاری وی قرار دارد.

علاوه بر این خبرگزاری رویترز پس از ورود کاترین اشتون به تهران گزارش داد: رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران سفر کرده است که در مورد برنامه‌های هسته‌ای این کشور گفت‌وگو کند.

این سفر که از سال 2008 تاکنون اولین سفر یک مقام اتحادیه اروپا به ایران محسوب می‌شود نشان‌دهنده بهبود روابط ایران و غرب است و قرار است در دیدارهای خانم اشتون با مقامات ایرانی در خصوص مسائل دو جانبه مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو و مذاکره شود.


زهرا احمدی بازدید : 12 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
مدت سفر از تهران به کرج توسط مترو حدود نیم ساعت است برای وقت گذرانی در این زمان می توانید از ایده جالب یک هنرمند به نام اوکتابر جونز استفاده کنید . او هم که هر روزه برای رفتن به محل کار حدود نیم ساعت سوار قطار بین شهری میشود دست به اقدامی جالب زده است. او برای خودش از هر یک از مسافران مترو یک شخصیت ساخته و یک نقاشی از او میکشد و از این هنرش عکس گرفته و برای دوستانش در فیسبوک منتشر میکند. در ادامه تعدادی از آثار جالب وی را مشاهده می کنید.
 
عکسهای طنز و خنده دار در قطار
 
عکسهای طنز و خنده دار در قطار

 برین ادامه مطلب

زهرا احمدی بازدید : 10 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیامبر به پیرزنی از قبیله اشجع فرمود: پیر زنان وارد بهشت نشوند. بلال حبشی که سیاه چهره بود، آن پیرزن را ناراحت دید و جریان را به رسول الله(ص) باز گفت.

پیامبر(ص) فرمود: سیاه هم به بهشت نمی‌رود. بلال و پیرزن هر دو ناراحت بودند که ناگهان عباس، عموی پیامبر که پیرمرد بود، آن دو را دید و حال آن دو را برای پیامبر بازگو کرد.

رسول خدا(ص) فرمود: پیرمرد هم به بهشت نمی‌رود. همه غمگین شده بودند. پیامبر(ص) که چنین دید، همه آنان را فراخواند، دلشان را نرم کرد و فرمود: خداوند، پیر زنان، پیرمردان و سیاهان را به نیکوترین شکل بر می‌انگیزاند و آنان جوان و نورانی شده به بهشت می‌روند.


زهرا احمدی بازدید : 19 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

* درخواستی کاربران سایت *

 

.....................................................................................................

.....................................................................................................
...........................................................................................................................


 


تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 439
  • بازدید کلی : 11,082