loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 423 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
اقامون سرما خورده الهی بمیرم براش

روز شنبه رفتم بیرون و جعفری و قارچ و جو پرک و یه شاخه گل رز سفید برات گرفتم تا برات سوپ درس کنم و گله رو بهت بدم

حالا بگم حدود ی ساعتو نیم تو اشپزخونه امادش کردمو این حرفا کلیم خوشمزه شد بعد یه دختره عوضی تن ماهی گذاشته بود بجوشه یهو ترکید من کلی ترسیدم وقتی تو اومدی بگیری پیشت گریه کردم چون دسم سوخته بود اشکامو پاک کردی و قربون صدقم رفتی و رفتی

شوشو عاشقتم درداتو بگیرم



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 465
  • بازدید کلی : 11,108