loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 50 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
براساس آمارهای بانکها جهاینی سه چهارم از ساکنان کره زمین به تلفن همراه دسترسی دارند اما کلمات برای توصیف کردن این دستگاه و آداب استفاده از آن در هر فرهنگی با فرهنگ دیگر متفاوت است.

این دستگاه در بریتانیا تلفن همراه موبایل در ایالات متحده آمریکا سل فن، در آمریکای لاتین سلولار، در ژاپن کیرتای ( قابل حمل) در چین شو جی ( ماشین دستی) در بنگلادش موتوفن ( تلفن در کف دست) در سوئد نال ( خرس پشمالوی عروسکی) و در آلمان هندی (دستی) نامیده می شود.

در ژاپن افرادی که با قطار درون شهری سفر می کند اخطاری می شنوند که به آنها گفته می شود تلفن همراه خود را در حالت سکوت یا لرزش نگاه دارید، حالتی که به آن " manner mode" گفته می شود، این حالت زمانی است که تلفن به آرامی زنگ می زد و صدای آن موجب اختلال صوتی در محیط اطراف نمی شود. در ژاپن استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی در جایی که نیازهای جمعی بر نیازهای فردی ارجحیت دارند معمولا مورد قبول نیست.

ساتومی سوپییاما استادیار کالج فرانکلین سوئیس توصیح می دهد: فرهنگ ژاپن ارزش بسیاری برای هماهنگی اجتماعی قائل است و در فرهنگ این کشور مزاحمت اجتماعی امری به شدت تقبیح شده محسوب می شود.

در ژاپن پاسخ دادن به تلفن همراه در اماکن عمومی امری پسندیده نیست

براساس اظهارات میزوکو ایتو، انسان شناس فرهنگی، در ژاپن اگر فردی هنگام صحبت کردن با تلفن همراه خود بخواهد سوار اتوبوس شود، راننده اتوبوس این اجازه را به وی نمی دهد. در این کشور تلفن همراه نباید عاملی برای مزاحمت سایرین باشد.

این بدان معنا است که مردم بیشتر تلفن همراه خود را در حالت صدای زنگ آهسته قرار می دهند هنگامی که از خانه خارج می شوند و در رستورانها و کافی شاپ ها به تلفن جواب نمی دهند و اگر تلفن کسی زنگ بزند، فرد ناگهان سراسیمه شده و یا تلفن را بسیار کوتاه پاسخ می دهد.

تراکم فضاهای شهری، استفاده زیاد از سیستم حمل و نقل عمومی و فقدان نسبی حریم خصوصی در خانه ها در شیوه های ارتباط برقرار کردن بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران نقش دارد.

پیامک زدن و ارسال نامه های الکترونیکی با تلفن همراه میان مردم ژاپن محبوب تر از تماسهای تلفنی است.

در اسپانیا و ایتالیا تلفنهای همراه همه جا استفاده می شوند و حتی مردم هنگام گفتگو با تلفنهای همراه خود درباره زندگی خصوصی خود نیز صحبت می کنند. "رنفه" به عنوان سیستم قطار دولتی در اسپانیا زمانی سفرهای خود را با یک پوستر تبلیغ می کرد که روی آن تصویری از مردمی به چشم می خوردند که در قطار با تلفن همراه خود درحال صحبت هستند.

آمپارو لاسن استاد جامعه شناسی دانشگاه کامپلوتنس مادرید اظهار داشت: اسپانیایی ها چون ایتالیاییها با رضایت تماسهای تلفنی را در رستورانها، در طول جلسات کاری، کنفرانسها و حتی گاهی در کنسرتهای موسیقی پاسخ می دهد. پاسخ به پیامکها در طول جلسات در زیر میز صحنه متداولی در این کشورها محسوب می شود.

پاسخ دادن به تماسهای تلفنی یا پیامک زدن زیر میز حتی هنگام جلسات کاری در ایتالیا امری متداول محسوب می شود، در این تصویر سیلیو برلوسکونی نخست وزیر سابق بریتانیا در سنای ایتالیا درحال یک رأی گیری مهم در سال 2010 با تلفن همراه خود صحبت می کند

اسپانیاییها همواره درباره زندگی خصوصی خود در خیابان صحبت می کردند و ادامه این روند هنگام صحبت با تلفن همراه نیز نشان دهنده تکامل رویکرد آنها همزمان با پیشرفت فناوری است. براساس اظهارات لاسن، گاهی اسپانیاییها سالنهای سینما و تأتر را ترک می کنند تا تلفن همراه خود را بررسی کنند و ببینند که آیا تماس از دست رفته و یا پیامکی داشته اند یا خیر.

وی می افزاید: در اسپانیا شما وظیفه دارید که در دسترس دوستان نزدیک، همکاران و مشتریانتان باشید. این جوابگویی نوعی التزام در این کشور محسوب می شود.

فنلاندی ها 257 دقیقه در ماه با موبایل حرف می زنند

براساس آمار انجمن اپراتورهای تلفن همراه، اسپانیاییها در این میان تنها نیستند، فنلاندی ها پرحرفترین مردم اروپا تلقی می شود که به طور متوسط در ماه 257 دقیقه با تلفن همراه خود صحبت می کنند.  تعجبی هم ندارد، چرا که فنلاند زادگاه شرکت نوکیا است که تا همین چند سال پیش بزرگترین شرکت سازنده تلفن همراه بود.

اتریشی ها 240 دقیقه در ماه با موبایل حرف می زنند

اتریشی ها هم به دقت از الگوی فنلاندیها پیروی می کنند به طوری که آنها طی یک ماه 240 دقیقه با تلفن همراه خود صحبت می کند؛ این درحالی است که مردم مالت نسبت به سایر مردم اروپا وقت کمتری را به صحبت با تلفن همراه می گذرانند، آنها در هر ماه به طور متوسط 46 دقیقه با تلفن همراه گفتگو می کنند.

فرهنگ تک زنگ زدن

در بخشهایی از هندوستان و آفریقا فرهنگی به نام تک زنگ زدن وجود دارد. جاناتان دونر محقق مایکروسافت در هندوستان که مقاله ای را درباره " قوانین تک زنگ" منتشر کرده است اظهار داشت: این تک زنگها ساده هستند، فردی به شماره یک تلفن همراه زنگ می زند و پیش از آنکه صاحب خط آن تماس را پاسخ دهد، تماس را قطع می کند. صاحب خط می تواند پس از آن در شرایط مناسب با تماس گیرنده تماس بگیرد.

دونر ابتدا فرهنگ تک زدن را در رواندا مشاهده کرد و استفاده از آن را در سراسر آمریکا دنبال کرد. این اقدام معانی مختلفی دارد، تک زنگ زدن می تواند به معنا " بیا دنبال من"، " سلام"، " به تو فکر می کنم" و یا " به من زنگ بزن" باشد.

در بخشهایی از هندوستان و آفریقا فرهنگ تک زنگ زدن متداول است که می تواند معانی ضمنی مختلفی داشته باشد
در هندوستان متداول است که مردم حتی داخل سالن سینما نیز به تلفن پاسخ دهند. مردم نمی دانند که تماس تلفنی صورت گرفته مهم است یا خیر، از این رو به هر تلفنی پاسخ می دهند. مردم هندوستان چون اسپانیاییها به ندرت از پیامهای متنی استفاده می کنند.

از دیگر ویژگیهای مردمان هندوستان این است که تماس گیرنده ممکن است به صدای بوق تلفن یک ترانه بالیوودی بشنونند که مشترک خط به جای زنگ تلفن انتخاب کرده است. حتی ممکن است صاحب خط ماهانه این ترانه را تغییر دهد، این رویکرد در بخشهایی از آفریقا نیز رایج است، در آفریقا مردم به جای ترانه بالیوودی یک نقل قول از انجیل را می شنوند. پاسخ به تماسها تلفنی در سالنهای سینما در آفریقا هم متداول است، درهندوستان حتی در طول سخنرانیهای رسمی نیز مردم به تماسهای تلفنی پاسخ می دهند.

نظرسنجیهای انجام شده در آمریکا نشان می دهد که 72 درصد آمریکاییها اظهار می دارند که مکالمات بلند در اماکن عمومی بدترین عادت کاربران تلفنهای همراه است. اکنون به نظر می رسد که استفاده کاربران نسلهای جدید آی فن از برنامه Siri اپل و تکرار کردن سوالات ساده با صدای بلند برای این دستیار رباتی آزاردهنده تر از قبل هم شده است.

72 درصد آمریکاییها اعتقاد دارند که مکالمات بلند در اماکن عمومی بدترین عادت کاربران تلفنهای همراه است

جین وینسنت محقق مدعو در مرکز تحقیقات دیجیتال جهانی در دانشگاه سوری اظهار داشت: به نظر می رسد که پاسخ دادن به تماسهای تلفنی برای مردم امری پذیرفته شده است اما هنوز صدای بلند مکالمات که موجب مزاحمت برای سایرین می شود امری آزار دهنده ناخوشایند تلقی می شود.

اسکات کمبل استاد ارتباطات راه دور در دانشگاه میشیگان اظهار داشت: استفاده از پیامک در آمریکا رشد آهسته ای داشت، چرا که در روزهای اول استفاده از فناوری تلفنهای همراه همه شبکه ها با هم کار نمی کردند. اما امروز در آمریکا استفاده از پیامک چون سایر کشورها طرفداران خاص خود را دارد.

وی همچنین افزود: استفاده از اینترنت روی تلفنهای همراه همزمان با رشد سایر رسانه های دیجیتال چون تبلتها روند آهسته ای دارد. استفاده از اینترنت دستگاه هایی چون تبلت که دارای صفحه نمایش بزرگتر و رابط کاربری بهتری هستند از محبوبیت بیشتری در این کشور برخوردار است.

 برای فرار از دلتنگی‌های غروب‌های پاییز و بهتر شدن حال روحی‌تان سراغ رایحه‌های معطر و خوشبو بروید تا کمک حالتان باشند؛ مطمئن باشید هیچ چیز نمی‌تواند به این اندازه در بهتر شدن روحیه معجزه کند.


عطر سفارشی آلفرد دانهیل برای مردان خوش‌پوش

Custom Alfred Dunhill for men 


رایحه‌ای که برای نشان دادن روحیه پیچیده و ظرافت خاص مردان، سفارشی ساخته شده است؛ رایحه‌ای با پایه گرم که ردپای چوب سدر، فلفل سیاه و سفید، با بسته‌بندی کلاسیک و سنگین  در اوايل سال 2011روانه بازار شده است؛ رایحه این  عطر  بین 4 تا 6 ساعت ماندگاری دارد که می‌توانید در 2 سایز 50 و 100 میل تهیه کنید.
با يک تير 2 نشان بزنيد

Wood Mystique Estée Lauder for women and men


این رایحه جدید و متفاوت به صورتی طراحی شده تا مورد استفاده هم آقایان و هم بانوان باشد؛ رایحه‌ای لوکس با بوی خاورمیانه‌ای که ترکیباتش برگرفته از اسانس گل رز، شکوفه یاسمین، فلفل صورتی، گل زنبق زرد مراکشی، نعناع هندی، چوب سدر، تمشک و چوب عود است. ماندگاری این عطر بین 6 تا 8 ساعت است که در شیشه‌اي طلایی و شکیل همچون رایحه‌اش تولید شده است که برای مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود.
بوی خوش عسل، تمشک و فلفل

Mademoiselle ricci 


این بار هم عطر جدید Nina ricci با بوی شگفت‌انگیز و ترکیب منحصربه‌فردش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و توانسته نسبت به رقیبانش در ماراتن خوشبویی سبقت بگیرد؛ رایحه‌ای رمانتیک و مدرن با ترکیبی از گل صورتی، گل نسترن، فلفل صورتی و رز وحشی و معجون خوشبوی عسل و تمشک که بویی متفاوت را به مشام می‌رساند. همچنین اضافه شدن ترکیب مشک و چوب صندل در کنار دیگر ترکیبات بویی خاص و به‌یاد ماندنی را به مشام می‌رساند.
خاص و متفاوت باشید

Gucci Première by Gucci


رایحه‌ای زيبا و جدید از گوچی که به این راحتی‌ها نباید آن را از دست بدهید، فقط کافی است یک بار بوی رایحه‌اش به مشام‌تان بخورد تا شيفته آن شوید. این عطر در ماه ژوئن 2012 روانه ویترین عطرفروشی‌ها شده است تا بتواند همپای رقبایش رونمایی جدیدی از رایحه‌هایش داشته باشد؛ رایحه زنبق حالت زيبايي به این عطر می‌دهد که با همراهی یاس سفید بوی ملایم‌تری می‌شود. چوب صندل، نعناع هندی، پرتقال خونی، شکوفه ترنج و عنبر از دیگر ترکیبات خوشبوی این عطر هستند. ماندگاری این رایحه بین 4 تا 6 ساعت است که برای استفاده در مناسبت‌های نیمه‌رسمی، انتخاب متفاوت و منحصربه‌فردی خواهد بود.
حس باران‌های پاییزی

CHRISTIAN DIOR- HYPNOTIC POISON EAU SENSUELLE


ذهن خلاق طراح «دیور» همیشه می‌داند که چگونه توجه همه را به رایحه‌های مدرن و ماندگارش جلب کند. حس باران‌های پاییزی را با رایحه دلنشین و خاطره‌ساز این عطر دوچندان کنید؛ رایحه‌ای مرموز با بوی دلنشین وانیل، گل ارغوان، شکوفه یاس، بادام تلخ و زیره سیاه که ترکیب خوشبویی را به ارمغان آورده است.
حس جوانی

Creed erolfa


زمانی که در شیشه عطر را باز می‌کنید با بو کردن رایحه‌اش احساس می‌کنید در یک روز آفتابی در آب‌های زیبای مديترانه در حال قایق سواری هستید؛ حس قایقرانی را «اولیور کرید» روی جعبه این عطر نشان داده است. رایحه این عطر یکی از ماندگارترین رایحه‌ها را به مشام‌تان خواهد رساند. معجزه ترکیب رایحه خوش کهربا، صندل و چوب سرو در کنار زنجبیل، دارچین، زیره سیاه و شکوفه ترنج و چوب کاج عطری خنک و تلخ دارد که تندی رایحه‌اش دلپسند است. این عطر با ماندگاری بین 5 تا 7 ساعت  را می‌توانید در سه اندازه 125،250 و 75 میل تهیه کنید.
با 007 هیجانی شوید

Jamesbond 007


عطر رمانتیک و جدید «جیمز باند 007» به بهانه پنجاهمین سالگرد ساخت فیلم‌های اکشن جیمز باند و همزمان با اکران جدید این فیلم تولید شده است. رایحه‌ای مردانه خاطرات قدیمی را در ذهنتان تازه می‌کند و شما را به دهه 60 میلادی می‌برد. شکوفه سیب، هل، چوب صندل، اسطوخودوس و گیاه خزه، ترکیبات خوشبو و تلخ این شیشه کلاسیک هستند. همچنین حلقه‌ای فلزی روی دهانه شیشه قرار دارد که با حکاکی 007 حس و حال هیجانی به شیشه داده است. اگر می‌خواهید هیجان را به زندگی‌تان برگردانید رایحه این ادکلن را از دست ندهید. 

میانبری برای شناخت رایحه‌ها

اکالیپتوس: اگر احساس افسردگی شدیدی دارید سراغش بروید.

کاج: قدرت بالابردن حالات روحی و عاطفی در شخص را دارد.

فلفل قرمز: به افزایش حافظه کمک می‌کند.

نعناع هندی: 
برای آرام کردن اعصاب مناسب است.

بهارنارنج: 
ضداسترس است و باعث شادابی مغز می‌شود.

اگر قرار باشد فصل‌ها عوض بشوند اما ما عوض نشویم که معادله درست از آب درنمی‌آید! اصلا زیبایی دنیای مد و لباس هم به همین است، که هر سال طرح‌های تازه‌ای در انتظار فصل‌های تازه باشند.  بالاخره پاییز هم رسید و وقتش شده که با هم سری بزنیم به بازارها. خیالتان راحت باشد که با خواندن این گزارش می‌توانید بهترین انتخاب‌های پاییزه را داشته باشید.


بازگشت کمربندها

بستن کمربند روی شلوار امری عادی به حساب می‌آید اما باید بگویم که امسال پاییز شاهد برگشتن کمربندها و بسته شدن‌شان روی کت‌ها، ژاکت‌ها و حتی لباس‌های شب هستیم. بله! این بازگشت، یک بازگشت کاملا کلاسیک و آراسته است. بستن کمربند روی لباس‌ها آنها را به مدل‌هایی زیبا و متفاوت تبدیل می‌کند؛ مدل‌هایی که ممکن است خیلی ساده باشند اما کمربندها ظاهرشان را از سادگی دربیاورند. 

زیرخاکی‌ها را جمع کنید


بخش مهمی از ظاهر هر خانم خوش‌پوش را زیورآلاتی تشکیل می‌دهد  که از آنها استفاده می‌کند. مدتی است که جواهرات با طراحی‌های سبک قدیمی مد شده‌اند و حسابی روی بورس هستند، اما باید بدانید که پاییز امسال، استفاده از این مدل‌ها ممنوع شده است! در عوض تمام تلاش‌تان را بکنید تا مدرن باشید. به جای استفاده از مدل‌های شلوغ و قدیمی از سبک‌های جدید و ساده استفاده کنید. لازم نیست حتما جواهر بخرید، مدل‌های تیتانیوم و نقره، ارزان اما مدرن و مناسب هستند. 

لباس‌های پشمی گرم

امسال به هر فروشگاهی که سر بزنید ردپایی از مدل‌های پشمی و بافتنی را خواهید دید. کت‌ها، ژاکت‌ها و پانچوهای طرح پشمی برگشته‌اند و خودی نشان می‌دهند. نکته مثبت در مورد طرح‌های پشمی علاوه بر گرم بودن،در متنوع بودن‌شان هم هست. اینطور نیست که فکر کنید قرار است یک پانچوی تمام پشم بپوشید، بلکه طراحان در مدل‌های پشمی دستکاری کرده‌اند و ترکیب‌هایی از پشم و پارچه و حتی پشم و چرم را ارائه داده‌اند تا سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارند.

چه رنگی بپوشیم؟


طبق معمول هر سال با رسیدن فصل‌های سرد، رنگ‌های تیره در لباس‌ها بیشتر می‌شوند اما امسال چند استثنا هم دیده می‌شود. این استثناها رنگ‌های تند و به اصطلاح پاستلی هستند. رنگ‌هایی مثل طلایی، قرمز و آبی برای پاییز امسال جدیدترین گزینه‌های دنیای مد و لباس هستند. 

دسته‌ای دیگر از طراحان هم سراغ ترکیب‌های ملایم و رؤیایی رفته‌اند، برای همین است که احتمالا شاهد لباس‌هایی با ترکیب رنگ‌های صورتی روشن و نقره‌ای یا آبی روشن و نقره‌ای خواهیم بود.  قهوه‌ای، مشکی، خاکی متمایل به قهوه‌ای، سفید برفی و طیف‌های مختلف طوسی هم به  عنوان رنگ‌های همیشه در صحنه به وفور دیده می‌شوند. به خصوص سفید برفی که تا فصل زمستان هم حضور پررنگ که نه، بی‌رنگی خواهد داشت! این رنگ مد شده تا تداعی‌کننده ملایمت باشد اما به این معنی نیست که طراحان از ترکیب آن با رنگ‌های تند و گرم روشن خودداری کرده باشند. شما هم اگر سراغ این رنگ رفتید از ترکیب آن با رنگ های مختلف لذت ببرید.

از کت و پالتو چه خبر؟

پاییزی که در آن کت و پالتو نباشد، پاییز نیست. مهم‌ترین بخش ظاهر خانم‌ها هم انتخاب درست یکی از این 2 گزینه، یعنی پالتو و کت است. امسال مدل‌های کلاه‌دار دوباره برگشته‌اند. مدل‌هایی که یقه‌ها و آستین‌های گشاد دارند اول جای خودشان را در دل طراحان و بعد هم در دل مشتریان باز کرده‌اند. همان طور که قبلا هم گفتیم لباس‌های امسال شامل کمربند هم می‌شوند.  برای افرادی که دوست دارند متفاوت‌تر به نظر بیایند و خیلی در قید و بند ظاهر ساده نیستند هم مژده داریم! مدل‌های وصله‌دار و براق در بازار برای شما در نظر گرفته شده‌اند. بیشتر این وصله‌ها از جنس پشم است.

کفش‌ها حرف می‌زنند مشکی خالی خال خالی؟


ممکن است شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که مشکی را به بقیه رنگ‌ها ترجیح می‌دهند. اگر اینطور است اصلا نگران نباشید، چون پاییز امسال مشکی هم جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر می‌خواهید در این جایگاه ویژه‌تر باشید سعی کنید از این رنگ به تنهایی استفاده نکنید. سراغ ترکیب مشکی با آبی لاجوردی، طوسی پررنگ و حتی سفید بروید و به این ترتیب ظاهر متفاوتی داشته باشید.

کفش‌های نوک‌تیز ممنوع


مدت‌ها بود که کفش‌های نوک‌تیز دست از سر ایده‌های طراحان برنمی‌داشتند. خبر خوب این است که بالاخره دست‌بردار شدند و جای خودشان را به گروه دیگری دادند! امسال سال کفش‌هایی است؛ که قسمت پنجه‌شان نوک گرد و راحت است؛ چه برای مهمانی‌های زنانه و چه برای خرید چکمه و نیم‌بوت‌های پاییزی. در ضمن این را هم بگوییم که تاکید طراحان روی تخت بودن پاشنه‌هاست که برای خانم‌های شاغل و فعال مژده خوبی است.

کیف‌های بافتنی

همان‌طور که گفتیم بافتنی‌ها و مدل‌های پشمی امسال برای خودشان برو بیایی دارند. این برو بیا در دنیای کیف‌ها هم انجام شده! یعنی امسال خیلی راحت شاهد رقابت کیف‌هایی با تکه‌هایی از بافتنی و پشم هستیم تا در روزهای سرد پاییز و زمستان تداعی‌کننده گرما باشند. برای مهمانی‌ها هم همچنان سراغ کیف‌های کوچک که ترجیحا مربع شکل هستند، بروید. گویا این مربع‌ها از تابستان تا زمستان امسال ادامه خواهند داشت.


زهرا احمدی بازدید : 14 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
اردوی مشهدمقدس از طرف دبیرستان شاهد دختران به تعداد 45 دانش اموز و همراهی 4 نفر از همکاران در تاریخ 92/12/14 الی 92/12/18 برگزار گردید در این اردوی زیارتی برنامه های متنوع فرهنگی به اجرا در امد و به شکرانه الهی و با عنایت آقا امام رضا علیه السلام اردو با سلامتی کامل زائرین پایان یافت.


زهرا احمدی بازدید : 14 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
مقامات بلندپایه ۱+۵ درکنار دیدار با فری و دوستان ، معمولا برنامه دیدار و رساندن پول به محکومین امنیتی کشور را در برنامه خود دارند!
در همین راستا اشتون نیز ذیروز با نرگس محمدی محکوم امنیتی فتنه ۸۸ دیدار کرد

البته بنظر بنده دیدار با رئیس جمهور منتصب سران فتنه و مذاکره پشت درهای بسته با وزیرش دست کمی از این دیدارها ندارد ولی در عرف بین الملل ، این نه تنها توهین به نظام جمهوری اسلامی بلکه شمشیری از رو به حساب می آید



نرگس محمدی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در ارتباط مستقیم با شیرین عبادی که متواری و در انگلستان سکونت دارد بود و دستورات وی در راستای جنگ نرم و عملیات روانی علیه نظام عملیاتی می‌کرد.



انتشار بیانیه و اطلاعیه به مناسبتهای مختلف علیه ارکان مختلف نظام، تنظیم گزارشات فصلی به اصطلاح موارد نقض حقوق بشر در ایران، ملاقات با زندانیان سیاسی و سپردن پرونده وکالت آنان به وکلای کانون مدافعان، ملاقات آشکار و پنهان با سران جریان فتنه با هدف حمایت از آنان و القای وجود بحران در کشور و مطرح نمودن کانون مدافعان و شورای ملی صلح به عنوان جریانات مطرح در عرصه سیاسی کشور، اهدای جایزه باصطلاح حقوق بشر به منتظری یک هفته پیش از مرگش، همگی از اقدامات وی در مقطع پس از انتخابات سال 88 بوده است.

نرگس محمدی همسر تقی رحمانی است. تقی رحمانی شخصی است که پس از دادن تعهد به دستگاه‌های قضایی و امنیتی به طور موقت از زندان مرخص شده بود اما در اقدامی غیرقانونی و غیراخلاقی از کشور خارج و به محافل ضد انقلابی خارج از کشور پیوست.

زهرا احمدی بازدید : 13 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
دروغ میــگویـــی...!!!

 

  که دلـــت به بـــودنم خـــوش است...

 

 بـــود یا نبـــودم در رونـــد زنـــدگـــیت هیچ تـــاثیــــری ندارد...

 

 تـــو قلــــبت بــــرای هـــمــه زد جــــز مـــــن


زهرا احمدی بازدید : 12 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

نرم افزار دوربین پردازش تصویری (ANALYTIC) کمپانی  ACTi روانه ی بازار شد:

کمپانی دوربین تحت شبکه ACTi که با ارائه ی دوربین تحت شبکه با وضوح تصویر 1 تا 10 مگاپیکسل و تنوع دوربین امکان ارائه ی بهترین تناسب های میان قیمت و کیفیت را فراهم آورده بود اعلام داشته است اخیرا نرم افزار دوربین پردازش تصویری خود را روانه ی بازار نموده است. لازم به ذکر است پیش تر نرم افزار این کمپانی با وجود کاربر محور بودن (friendly user ) و برخورداری از امکانات پردازشی اولیه، قابلیت های متنوعی در اختیار کاربر قرار نمی گرفت. با وجود ارائه ی این پک هم اکنون ACTi امکان تعقیب اشیای ویژه، شناسایی عبور غیر مجاز، اجسام جا به جا شده، اجسام مشکوک را در محدوده ی استحفاضی خود خواهد داشت این در حالی است که علاوه بر این امکانات تا آینده ی نزدیک این کمپانی وعده ی ارائه ی نسخه ی کامل یان نرم افزار را در سایت رسمی خود بر روی وب برده است.


زهرا احمدی بازدید : 19 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

“I will sing a true song of me myself and tell of my travels.” - The Seafarer (Old English poetry)

nostalgia's in the air

the sweet smell of the ocean

the chirping birds

the rays of sunshine

oh the sweet memories

it's all gone now

it's all gone

-zari-


زهرا احمدی بازدید : 7 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

ﺑـﻪ ﺧـــــﻮﺩﻡ ﻗــﻮﻝ ﻣﯿﺪﻫـــــﻢ ﮐــــﻪﻓــــــــﺮﺍﻣﻮﺷــــﺖ ﮐـــــــﻨﻢ

ﻭﻗـــﺘﯽ ﺻـــﺒــﺢ ﻣﯿﺸـــــــﻮﺩ ﺗــﻮ ﺭﺍ ﮐـﻪﻧـﻪ..

ولی

ﻗــــــــﻮﻟﻢ ﺭﺍﻓـــــــﺮﺍﻣـــﻮﺵ ﻣﯿﮑـــــــﻨﻢ!!!


زهرا احمدی بازدید : 14 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

بدینوسیله سال جدید را به دانشجویان دانشگاه آزاد خارگ به ویژه دانشجویان مهندسی نفت تبریک و تهنیت عرض میکنیم.



تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 449
  • بازدید کلی : 11,092