loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 9 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام دوستای گلم

ببخشید این مدت اینقدر بی حوصله بودم اصلا سر نزدم به وبلاگم

شرمندتونم

یه چند روزیه تونستم کمش کنم اما 0 نمیشه لعنتی

خیلی استرس عید رو دارم

البته میدونم تا عید که دست نمیزنم بهتر میشم اما خدا میدونه چقدر دلم می خواست موهامو رنگ کنم

مثلا عروسم امسال

اما بازم وقت هست

مثلا تیرماه نی نی خاله همسرم به دنیا میاد و من باید خوشگل باشم

اون موقع هم وقت خوبیه

از خدای بزرگ شرمنده ام

که زیباترین صورت رو بهم داده اما من نمی تونم نگهش دارم

گاهی یادم میره چقدر خوشگلم

یادش بخیر اولین بار که سرور عکسمو دید

فک نمی کردم اینقدر خوب باشم

همه میگن هستم اما چون خودم میدونم که باید بهتر باشم با قیافه م مشکل پیدا کردم

دانشگاه هم تموم شد

دیگه بعد از عید باید طراحی سایت رو شروع کنم

اولیش برای خودمه

بعدیش برای شرکت همسرم

سومی برای شرکت شوهرخاله همسرم

و . . .

خدایا کمک کن

راستی دیگه راحت میتونم پشت لپتاپم بشینم چون دستکشمو درنمیارم

و اینطوری اصلا دست نمیزنم

3 هفته هم برای من 3 هفته س

و خوشحالم که می تونم بهتر باشم

انشالله همه با هم عید زیبایی داشته باشیم



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 775
  • بازدید کلی : 11,418