loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

ازش پرسیدم چرا ماهواره نگاه میکنی؟!

گفت: برنامه هاش سرگرم کننده ست!

گفتم: از کی دیدن این برنامه ها شده سرگرمی؟!

جدیدا به این فیلم ها که داره زیرآب بنیان خونوادتو میزنه میگی سرگرمی؟!

گفت: تو این کشور  هیچ تفریحی ندارم! بیام فیلم های قرن بوق تلویزیون رو نگاه کنم؟!

گفتم: آره.تو راست میگی! این کشور کلا خراب آباده! ولی مگه تو مسلمون نیستی؟!

گفت: البته! 

گفتم: میشه بگی کجای دینت نوشته که اگه سرگرمی نداشتین، میتونین برین به کارهای نامشروع و... بپردازین؟!

سکوت کرد...


نظر شما چیه؟!

چون تفریح نداریم باید بریم کارای... انجام بدیم تا سرگرم بشیم؟!

یاعلی...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 799
  • بازدید کلی : 11,442