loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 11 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
خسته هستم میخوام ادای ادمای قوی در بیارم اما نمیتونم

میخوام واسه کنکور لعنتی بخونم نمیشه

از این همه مشکل اخه چیکار کنم  مامانم که همش رو اعصابه دنبال ۱جا میگردم بزارم برم فرار کنم

اما هیچ جای نیست که برم 

هیج جا ارومم نمیکنه چون مرحم دردام نیست

از زندگی خسته هستم 

کاش ای کاش الان ۴سال پیش بود 

اره دقیقا ۴سال پیش خودم بودمو خودم  بدون هیچ مشکلی

تصمیم گرفتم دردو شادیمو به کسی نگم 

بریزم تو خودم بهتره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 769
  • بازدید کلی : 11,412