loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 14 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
حالم یه جور عجیبیه.....

حس میکنم به یه تخلیه ی روانی شدید احتیاج دارم.

انگاری ناخودآگاهم پر شده و لبریز...

اون sms نام رئیس جمهور بعدی مصر رو واسه پسر عموم فرستادم ، جواب داده : به نظر من گزینه ی پنج :|

اون وخ یه همچین آدمی دکتر بشه و من نشم !

از سر شب یه جور عجیبی بودم ، الانم وب یکی از دوستای خیلی قدیمی رو بعد دو سال دیدم و یه جور عجیب تری شدم!

رفتم به اوضاع زندگی اون وقتام..میشه حدود 3-4 سال پیش!

دلم میخواد برم یه گوشه و آهنگ "آینه ها" ی فرهاد و بارها و بارها گوش کنم و صورتم خیس شه از اشکای بی امونم...

بلند بلند گریه کنم و فقط داااااد بزنم...

بعد که تخلیه شدم بازم میشم همون مریم خوش خنده ی همیشگی که هیچی رو به روی خودش نمیاره...!

بابام واسه سه چار روزی رفته یزد ، بعد الان گوشی مامانم و دیدم به بابام sms زده بود : سلام گلم،شب قشنگت بخیر!

بابامم جواب داده : سلام عزیزدلم ، شبت بخیر!

کلی خندیدم! آخه سلام و خداحافظ تو یه sms ؟؟ زن و شوهرای قدیمی م دنیایی دارن برا خودشون :))

مادر است دیگر....هنوز نتونستم جای پسته و آجیلی که برا عید خریده رو پیدا کنم :))

ااااااک یه چیزی!!! یه ترفند پیدا کردم ، برا ایرانسل ، یه شارژ میزنی سه برابر شارژ میشه!!!

هنوز خودم امتحان نکردم.اگه واقعی بود پخشش میکنم! این همه ایرانسل از ما زد! یه بارم ما....واااالاااا !

کد پیشواز رستاک حلاج نیازمندیم شدیدا :(

امروز  امیر خیلی جدی از روی کتاب بخوانیمش ، کلمه ی مصطفی رو با همون تلفظ مصطفی خوند :) هرچی بهش می گفتیم بابا این مصطفاست ، می گفت برین باباااا بی سوادااا اینجا نوشته مصطفی!!!قبولم نمی کرد بچه !

هیچی دیگه ! الان صداش میکنم مصطفی :))



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 584
  • بازدید کلی : 11,227