loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 10 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
اون هفته كه همش منتظر روز جمعه بودم اين دو روز هم يكشنبه خيلي دوست دارم ببينم چى ميخوايي بگى ؟ اصلا ارزششو داشت كه اين همه فاصله بيوفته و من رو برنجونى

با اينكه الان امادگى هر حرفي دارم جدايي يا ،..البته نميدونم بعد حرفاي تو من بخوام با تو باشم هنوز يا نه!  به هر حال خيلي استرس دارم 

خوابم نميره اين مدت انقدر سر درد و چشم درد داشتم با يه سرى درد و استفراغ ... كه همه گفتن عصبيه خيلي روزاي سخت و پر فشارى بود 

با اينكه ميدونى من از صبر و انتظار متنفرم ٩ روز با من اينكارو كردى خيلي ممنون( تو به من قول داده بودي !)

خوشحالم كه فردا تموم ميشه اين انتظار حتى اگه تموم نشه من خودم تمومش ميكنم چون ديگه معلوم جواب اين دوري ها چيه!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 458
  • بازدید کلی : 11,101