loading...
نوشته های من
زهرا احمدی بازدید : 5 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
امروز صبح شنبه طبق عادت همیشگی خیلی زور میگفت بیدار شیم و بریم یونی! آقا من ساعت 8 پا شدم و رفتم تو سایت و تو حذف و اضافه جیرینگی زمان ترب.. رو عوض کردم واسه هممون! و بدین گونه خودمان و دوستانمان را از بیدار شدن در صبح شنبه نجات دادیم!!!!! بزن به افتخارم!تشویق بعدشم رفتیم تا ساعت 12 خوابیدیم!!! اصن عجیب خرکیف شدیم!!!!!!!! حالا دیگه شنبه ها یه هفته در میون تعطیلیم!!!!!!Yah  (فرناز ساعت 12 اس داده: صبح بخیر عجب روز زیبایی!!!!خنده)  منم تازه داشتم اون موقع صبونه میخوردم! ( منم اس دادم: صبح دلپذیر تو هم بخیر عزیزم! واقعا چقدر زندگی زیباست! بفرمایید صبحانه!!!) خوشم میاد خوب رفیقایی گیر هم اومدیم!!!!! خدا در و تخته رو کاملا مکمل واسه هم جور کرده!!!!خنده


+ روایت داریم هیچ لذتی بالاتر از خواب صبح شنبه نیست!!!نیشخند


بعدش ساعت 2 کلاس داشتیم و اونجا دعوا شد! خدا بهمون رحم کنه تا آخر ترم! خون یکیمونو نریزن خیلیه!!!! سر یه دستگاه، عین بچه کلاس اولیا میرن پیش کارشناس آز و اعتراض میکنن!!!!!! اه اه اه! متاسفم براشون.. بعدشم که کامل آزمایش ما رو به هم زدن..

بعد از آز ، تو راه برگشت یهو با فرناز هوس بستنی کردیم و رفتیم بستنی خوردیم!!!!! چقدرم که چسبید.لبخند جای فاطی و زهرا خیلییییییییییییییی خالی بود. تو اتوبوس هم کلی خندیدیم سر همین بستنی! (قضیه نون بستنی و عکس و...!!!)


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 502
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 612
  • بازدید کلی : 11,255